Ας μιλήσουμε λίγο για marketing

Αρθρο από τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων του συλλόγου ελλήνων ολυμπιονικών Γιάννη Σταθόπουλο

Φίλε Γιάννη αισθάνομαι ιδιαίτερα ευτυχής που μέσω του συλλόγου ελλήνων ολυμπιονικών έχω γνωρίσει αξιόλογα άτομα σαν και σένα.

Γιάννης Σταθόπουλος
 
Πριν από περίπου ένα χρόνο ανακοινωνόταν η πρόθεση της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής να αφαιρέσει το άθλημα της Πάλης από το πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων. Η απόφαση φάνηκε σε όλους μας αδιανόητη, καθώς ένα από τα πλέον ιστορικά (και πλέον ελληνικά) αθλήματα θα έμενε εκτός Ολυμπιακών Αγώνων!!! Η κινητοποίηση για τη διάσωση του αθλήματος ήταν άμεση και σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
Εμείς από την πλευρά μας, τόσο στο Εργασιακό Πρωτάθλημα, όσο και μέσω των συνεργατών μας σε όλη την Ελλάδα, συνταχθήκαμε δίπλα στους ανθρώπους του αθλήματος, με ψηφίσματα, διαμαρτυρίες κ.α, ενώ στα πλαίσια της συνεργασίας Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών και Πανελληνίου Αθλητικού Σωματείου Γυναικών «Καλλιπάτειρα, επιμεληθήκαμε το παρακάτω βίντεο σποτ…Το ευτυχές αποτέλεσμα ήταν, να αποφασιστεί αρχές φθινοπώρου 2013 όπως το άθλημα παραμείνει στο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων!!!
 
Μετά την περπέτεια αυτή, κρίνοντας πλέον τα πράγματα πιο ψύχραιμα, προκύπτει το ερώτημα: «Ήταν τελικά τόσο αδιανόητη η πρόθεση της ΔΟΕ σχετικά με το άθλημα της Πάλης???»…Χμμμ… Ήδη επί Προεδρίας Χουάν Αντόνιο Σάμαρανγκ είχαν διατυπωθεί προβληματισμοί για την παραμονή του αθλήματος στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
 
Το άθλημα επί σειρά ετών παρουσιαζόταν χωρίς εξέλιξη, χωρίς ενδιαφέρον (άρα αντιεμπορικό), χωρίς δυνατότητα διείσδυσης σε νέα κοινά και με ασαφείς κανονισμούς. Οτιδήποτε λοιπόν δεν παρουσιάζει εξέλιξη, είναι καταδικασμένο να σβήσει, να «πεθάνει». Κι αυτό είναι βασική αρχή του marketing, που δεν αφορά μόνο τους σύγχρονους -άκρως εμπορευματοποιημένους- Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά ισχύει από καταβολή της ανθρώπινης υπάρξεως…
 
Το αισιόδοξο είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχουν στην Ομοσπονδία της Πάλης, νέοι άνθρωποι, με όρεξη για δουλειά και ιδέες (μεταξύ των οποίων και η Ολυμπιονίκης Βούλα Ζυγούρη που μου χάρισε την μπλούζα), οι οποίοι είναι ικανοί να δομήσουν αποτελεσματικά marketing plans, ενώ με την εισαγωγή νέων «υποπροϊόντων» του αθλήματος και εναλλακτικών μορφών του, μπορούν να το οδηγήσουν σε ανάπτυξη και εξέλιξη, διαφυλάσσοντας με αυτόν τον τρόπο μία κληρονομιά που δικαιωματικά μας ανήκει…
 
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ Σ’ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!
 
Το σποτ που επιμεληθήκαμε στα πλαίσια της συνεργασίας ΣΕΟ – ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ